Systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem
Wdrażanie i utrzymanie systemów IT
COIG S.A. to już kilkadziesiąt lat doświadczenia w zakresie wdrożeń systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami i instytucjami. To również ogromne doświadczenie w dostosowaniu oferowanych systemów do specyficznych potrzeb naszych Klientów. W tym celu stosujemy zaawansowane technologicznie i sprawdzone na rynku rozwiązania informatyczne.
Wdrażanie i utrzymanie systemów IT
Wdrażanie systemów IT
Wraz z oferowanymi systemami własnego autorstwa oraz wiodących dostawców dostarczamy komplementarne usługi ich wdrożenia oraz utrzymania. Niezależnie od wyboru modelu udostępnienia funkcjonalności systemu (usługa w modelu SaaS lub instalacja systemu na zasobach klienta) każdemu z klientów proponujemy pakiet usług związanych z organizacją i prowadzeniem procesu uruchomienia oprogramowania – zgodny z jego oczekiwaniami.
Całość procesu wdrożenia systemu prowadzona jest w oparciu o metodykę Prince2 lub SureStep. W celu zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług wdrożony został system zarządzania jakością usług ISO 9001:2008.
Wdrażanie i utrzymanie systemów IT
Utrzymanie systemów IT
Usługi utrzymania naszych systemów nakierowane są na zapewnienie klientowi maksymalnego czasu dostępności oprogramowania, jego niezawodności oraz wydajności.
Usługi IT
Service Desk
Nasz Service Desk składający się z pierwszej i drugiej linii wsparcia działa według wypracowanych i skutecznych procedur pozwalających na sprawną obsługę wszelkiego rodzaju zleceń użytkowników. W systemie informatycznym Service Desk zaprojektowano procesy zarządzania zmianą, konfiguracją, zleceniem, incydentem i problemem, pozwalają one nie tylko na bieżącą obsługę zgłoszeń użytkowników, ale także zapewniają pełny monitoring i rozliczenie wskaźników utrzymania systemu uzgodnionych na poziomie umowy SLA. Wszystkie zadania realizowane przez Service Desk oparte są o najlepsze praktyki ITIL, co w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem COIG S.A. w świadczeniu usług IT pozwala na sprawne i skuteczne rozwiązanie wszelkich zagadnień związanych z utrzymaniem oprogramowania.
Usługi IT
Zawsze aktualne oprogramowanie
W ramach utrzymania systemów IT zapewniamy klientowi dostęp do najnowszych wersji wszystkich komponentów wchodzących w skład aplikacji. Nowe wersje elementów oprogramowania własnego autorstwa są wynikiem prac analitycznych i badawczych projektantów, jak również zgłaszanych przez użytkowników propozycji rozszerzeń i modyfikacji dostępnych funkcjonalności.
Usługi IT
Bieżące wsparcie
W każdym momencie użytkowania systemu użytkownik może liczyć na fachową pomoc konsultantów COIG S.A. zarówno w zakresie bieżących problemów, jak i szkoleń podnoszących kwalifikacje i znajomość oprogramowania. W celu zapewnienia wysokiego poziomu świadczonych usług serwisowych wdrożony został system zarządzania jakością usług ISO 9001:2008.
Nasi specjaliści
Chętnie odpowiemy
na wasze pytania