EPP3 Case Study
Informatyzacja urzędów miast
i jednostek z nimi związanych
Wdrożenie EPP
w Urzędach Miast i jednostkach
w województwie Pomorskim i Warmińsko-Mazurskim.
Uruchomienie aplikacji EPP3 w celu rozprzestrzeniania wiadomości dla szerokiej rzeszy użytkowników.
Zakres wdrożenia
Urząd Miasta Olsztyn wraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego wdrożyły system ERP Ksat 2000i wraz z Elektronicznym Portalem Pracownika. Poprzez portal pracownicy otrzymali wgląd do swoich danych kadrowych, płacowych , możliwości ściągnięcia pasków wypłat wraz z zestawieniami rocznymi takimi jak PIT i RMUA, mają możliwość planowania urlopów, składania wniosków urlopowych oraz przeglądania historii swoich absencji. Pracownikom została udostępniona elektroniczna tablica ogłoszeń, dzięki której przekazywanie komunikatów do szerokiej grupy użytkowników stało się łatwiejsze. Za pomocą EPP3 umożliwiono również udostępnianie i pobieranie dokumentów, co jest bardzo przydatnym aspektem w tak sformalizowanej organizacji. Korzysta się również z mechanizmu ankiet.
Gotowe rozwiązania informatyczne
System Ksat 2000i wraz z EPP3 zinformatyzował działanie urzędu w jego stałych aspektach oraz swoją bogatą funkcjonalnością zapewnił możliwość ułatwienia pracy w wielu innych dziedzinach. Nowoczesne rozwiązania umożliwiają zwiększenie efektywności pracy urzędu, odpowiednie zbieranie i kolekcjonowanie danych wraz z ich analizą na podstawie różnorakich raportów ułatwia wyciąganie wniosków i przez to poprawę samej pracy.
Zachowanie aktualnych systemów i połączenie ich z nowymi ułatwiło przesyłanie informacji do szerszej grupy odbiorców, korzystanie z EPP3 umożliwiło dostęp do informacji nowym grupom użytkowników, którzy aktualnie samodzielnie przeglądają swoje dane kadrowo-finansowe i zarządzają swoim czasem pracy
Obszar wdrżenia
Możliwości rozwojowe
Wyświetlanie danych z systemu rodzimego Ksat2000i daje duże możliwości rozwojowe na przyszłość. Zaletą powdrożeniową jest szybkie wsparcie serwisowe wraz z doradztwem w obsłudze aplikacji.
Wnioski
Urzędy za pomocą aplikacji EPP3 mają możliwość składania różnorakich wniosków, wraz z obsługą wniosków ZFŚS. Udostępniają dużą ilość dokumentów swoim pracownikom, wraz z ważnymi odnośnikami – linkami, które można zebrać i opisać w jednym miejscu tworząc bazę najważniejszych adresów www dla urzędu.
Ankiety
Korzystanie z mechanizmu ankiet pozwala urzędom w łatwy i szybki sposób zebrać informacje opiniotwórcze i po ich analizie podjąć działania w odpowiednim kierunku.
Zobacz inne Case Study
Case study
Wdrożenie EPP w jednostkach oświaty województwa
Warmińsko – Mazurskiego
Case study
Wdrożenie Elektronicznego
Portalu pracownika
w Szpitalu w Płocku i Radomiu