SZYK 2
Obszar sprzedaży
Obszar Sprzedaży wspomaga obsługę procesów biznesowych logistyki wyjścia. Funkcjonalności modułów wchodzących w jego skład dedykowane są do obsługi procesów sprzedaży produktów węglowych w przedsiębiorstwach górniczych.
1/9
Marketing
Moduł stanowi zbiór kartotek zawierających dane niezbędne do funkcjonowania kompleksu sprzedaży. Zapewnia wsparcie w procesach zamówień elektronicznych oraz papierowych.
2/9
Obsługa Klienta
Moduł wspomagający procesy zawierania i aneksowania umów z Kontrahentami wraz z planowaniem ich realizacji. Jest to narzędzie dające możliwość bieżącego monitorowania przebiegu procesów sprzedażowych w skali makro i mikro w dowolnej jego fazie. Umożliwia także rozliczanie zadań pod względem finansowym i wykonanym zakresem rzeczowym
3/9
Kontrola jakości i laboratorium
Moduły umożliwiające rejestrację prób jakościowych, kojarzenie prób z wysyłkami i wystawianie certyfikatów jakościowych. Jest to narzędzie przydatne w pracy działów kontroli jakości.
4/9
Ekspedycja Kolejowa
Moduł dedykowany dla struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za sprzedaż masową surowca, który dostarczany jest za pomocą transportu kolejowego. Aplikacja wspomaga zarządzanie załadunkiem wagonów i wysyłki do odbiorców wraz z bezpośrednią integracją z przewoźnikami kolejowymi.
5/9
Wagi
Moduł nadzorujący pracę urządzeń ważących przeznaczony do wspomagania procesów wzbogacania surowców oraz procesów logistyki magazynowej.
6/9
Drobnica
Moduł kierowany do struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za sprzedaż surowca (węgla lub produktów nie węglowych) odbieranego przez Kontrahentów przy pomocy transportu drogowego ściśle współpracujący z infrastrukturą załadowczą oraz kierowaniem ruchem na obszarze punktu załadunkowego.
7/9
Rozliczenie Sprzedaży
Wycena wysyłek, sporządzanie wsadu do dokumentów księgowych (polecenia fakturowania, polecenia wystawienia dowodów dostaw, polecenia korygujące dla wystawianych dokumentów) to możliwości, które daje zastosowanie w przedsiębiorstwie modułu rozliczenia sprzedaży.
8/9
Portal Klienta
Portal Klienta to aplikacja wspierająca komunikację pomiędzy Kontrahentami a organizacją. Wspomaga zawieranie umów elektronicznych, obsługę zamówień, harmonogramowanie odbiorów oraz wspiera procesy finansowo-księgowe.
9/9
Portal Przewoźnika
Portal Przewoźnika pozwala na dwustronną komunikację pomiędzy organizacją a podmiotami realizującymi procesy logistyki zaopatrzeniowej zarówno dla transportu drogowego jak i transportu kolejowego.