SZYK 2
Logistyka
Przeznaczona jest do obsługi pełnego łańcucha logistycznego przedsiębiorstwa od planów i zamówień, poprzez procedury przetargowe, po ewidencję przyjęcia i zużycia materiałów
Funkcjonalności aplikacji wchodzących w skład
przeznaczone dla zespołów logistyki, małych i dużych jednostek gospodarczych, w tym wielozakładowych
1/9
Magazyn
Aplikacja wspomaga pracę służb magazynowych i gospodarki materiałowej przedsiębiorstwa. Stanowi wsparcie w zakresie ewidencji, analizy i kontroli obrotu magazynowego materiałów, umożliwia zarządzanie lokalizacjami w magazynie – w oparciu o analizę zapasów, a także zarządzanie opakowaniami.
Aplikacja umożliwia definiowanie spersonalizowanych raportów dynamicznych obejmujących zestawy sprawozdań dotyczących zużycia materiałów, analizy wskaźników logistycznych czy sprawozdawczości państwowej i branżowej.
2/9
Wsparcie zakupu
Obszar pozwala na realizację zadań związanych z
- planowaniem zakupów w dowolnych cyklach czasowych,
- planowanie zużycia (wraz z określeniem jego limitów) i zapotrzebowania na różnych poziomach,
- przygotowaniem i przeprowadzeniem przetargów oraz aukcji elektronicznych (w tym aukcji w trybie UZP),
- gromadzenie dokumentów na etapie przygotowania postępowania zakupowego,
- optymalizacje procesu tworzenia umów, zapotrzebowań i zamówień.
Aplikacja jest w pełni zintegrowana z PORTALAMI AUKCYJNYMI.
3/9
Odzyski, Regeneracja i Wtórne Zużycie Materiałów
Aplikacja jest narzędziem do obsługi procesów gromadzenia, sortowania, demontażu i odzysku materiałów oraz składowania, usuwania, recyrkulacji i likwidacji odpadów. Mogą one pochodzić zarówno z systemów zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji, jak i serwisu przedsiębiorstwa.
4/9
Materiały wybuchowe
Aplikacja pozwala na nadzór nad obrotem środkami wybuchowymi (zgodnie z obecnie obowiązującym prawem). Stosowana jako niezależne oprogramowanie, realizujące proces obrotu środkami wybuchowymi, a co za tym idzie wymianę danych z systemem klasy ERP w zakresie rozliczeń księgowych procesu obrotu środkami wybuchowymi.
5/9
Rejestr umów
Aplikacja obsługuje procesy związane z rejestracją oraz przechowywaniem różnej kategorii umów zakupowych (indywidualnych, ramowych, z konsorcjami), a także aneksy do tych umów. Dodatkowo aplikacja monitoruje ich realizację zgodnie z wewnętrznymi procedurami przedsiębiorstwa.
6/9
Portal Dostawcy
Aplikacja obsługuje procesy związane z komunikacją z dostawcami. Pozwala na dynamiczną wymianę dokumentów i informacji drogą elektroniczną. Wymieniane drogą elektroniczną dokumenty nie ograniczają się jedynie do zamówienia, mogą to być dokumenty transportowe, awiza, dowody dostaw i pobrań lub inne. Umożliwia przegląd wystawionych dla dostawcy zamówień oraz potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Aplikacja zapewnia efektywne zarządzanie procesem zamawiania, co przekłada się na redukcję kosztów oraz skrócenie czasu realizacji dostawy.
7/9
Formularz Ofertowy
Formularz Ofertowy pozwala na elektroniczne zarządzanie i zbieranie informacji oraz ofert rynkowych w zakresie dostaw materiałów oraz usług. Platforma portalowa obsługuje procesy postępowań niepublicznych oraz postępowań zgodnych z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8/9
Portale aukcyjne
Aukcyjny Portal Internetowy jest narzędziem, które udostępnia Użytkownikom tworzenie i przeprowadzanie aukcji internetowych w różnych konfiguracjach pozwalając na zwiększenie konkurencyjności oraz wyłanianie zwycięzców o najatrakcyjniejszych ofertach. W zależności od potrzeb możliwe jest przeprowadzanie aukcji o charakterze niepublicznym jak i aukcji zgodnych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
9/9
Ustawienia i kartoteki
Aplikacja pozwala na globalną obsługę kartotek i słowników wykorzystywanych w systemie SZYK2:
- Kartoteka indeksów materiałowych
- Słownik kodów PKWiU
- Słownik kodów AK