Platforma zakupowa RFX+
Kupuj, sprzedawaj i licytuj. Przenieś proces zakupowy na wyższy poziom
W każdej firmie powstają potrzeby zakupowe związane z realizowaną działalnością biznesową. Różne rodzaje tych potrzeb oraz metody ich akceptacji wymagają wykorzystania elastycznych i profesjonalnych narzędzi informatycznych.
Czym jest RFX+?
RFX+ wspiera procesy zakupu i sprzedaży w danym przedsiębiorstwie. To kompleksowa platforma zakupowa z modułem aukcyjnym dla firm. RFX+ przenosi cały proces zakupowy na wyższy poziom – wszystko prowadzone jest elektronicznie, przy zachowaniu pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Platforma RFX+ umożliwia także przeprowadzanie postępowań zakupowych, opartych o wewnętrzne regulaminy – pozaustawowych, które nie są objęte ustawą o zamówieniach publicznych.
RFX+ jest narzędziem B2B, dzięki któremu firmy mogą dokonać transakcji i nawiązać nowe relacje biznesowe. Platforma RFX+ to miejsce, gdzie w zależności od potrzeb, znajdziesz nowych klientów i dostawców, rozszerzysz swój kanał sprzedaży i zwiększysz rozpoznawalność swojej firmy.
Możliwości
RFX+ to narzędzie B2B, dzięki któremu:
- Szybko przygotujesz i dodasz zapytanie ofertowe
- Nawiążesz nowe relacje biznesowe
- Pozyskasz nowe informacje, dowiesz się o potrzebach rynkowych
- Kompleksowo porównasz oferty
- Wynegocjujesz najlepsze warunki handlowe i cenę zakupu
Dla kogo jest RFX+?
Platforma obsługuje procesy związane z przeprowadzaniem licytacji i aukcji Głównym zadaniem systemu jest wsparcie działów przeprowadzających procesy zakupowe, jak również sprzedażowe, w zakresie wyboru odpowiedniej procedury postępowania. Platforma usprawnia przygotowywanie zapytań ofertowych, komunikację z firmami zainteresowanymi współpracą, zbieranie i porównywanie ofert, a także ułatwia wybór najkorzystniejszej oferty.
Korzyści
Dlaczego warto wybrać platformę RFX+?
- Usprawnia komunikację pomiędzy firmami zainteresowanymi współpracą
- Pozwala przyśpieszyć proces realizacji zleceń
- Optymalizuje proces zakupowy i sprzedażowy firmy
- Wprowadza standaryzację dokumentów
- Automatyzuje przesyłanie i przetwarzanie dokumentów
Funkcjonalność platformy
Platforma RFX+ zapewnia wsparcie procesów zakupowych i sprzedażowych firmy w jednym miejscu, w sposób intuicyjny, szybki i prosty.
Konfigurowanie różnorodnych elektronicznych formularzy ofertowych dopasowanych do rodzaju ogłoszenia,
definiowanie wielu dowolnych kryteriów oceny i akceptacji ofert,
Kontrolowanie spójności publikowanego formularza ofertowego oraz składanej oferty
Prowadzenie rejestru złożonych ofert i dokumentów dostarczonych przez uczestników
Wspieranie procesu wyboru oferty najkorzystniejszej
Systemowe powiadamianie o zdarzeniach na Platformie
Rejestrowanie wysyłanych wiadomości pomiędzy zainteresowanymi stronami
Umożliwienie wymiany dokumentów w formie elektronicznej ze wsparciem w zakresie składania e‑podpisów
Szyfrowanie przesyłanych informacji wraz z zapewnieniem integralności i poufności danych
Nasi specjaliści
Chętnie odpowiemy
na wasze pytania
Marcin Adamczyk
+48 509 709 125